SKRIVET: 2009-07-25, kl 23:10:43 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Pistvakt & Sjukan.

Två program som ses nu. :) Så jävla kul. Varit en lugn dag. Var hemma hos mamma o dom och firade amanda förut, sen åkte hela familjen till Hjortkvarn och åt glass. :) Sen åkte vi hem till mamma o dom igen några timmar o så skjutsa mamma hem oss efter det. Igår var vi i stan typ hela dagen, med amanda, sofie och christoffer. Skulle kolla efter kläder till Ludde, och nåt åt mig själv. Men jag hittade bara strumpor åt Ludde. Och två linnen till mig själv. Så när jag kom hem gick jag och hämtade ut paket på statoil istället. Hade beställt 3 par plyschbyxor i olika färger, 2 tröjor och ett par shorts från lindex. Till Ludde alltså ;) blev jättenöjd. Idag när vi var hemma hos mamma så beställde jag lite kläder till mig själv. Hittade ett par jeans som förut kostade 399, Men som var nersatta till 79 kr. Haha. Så jag är nöjd. :) Äsch. Nu ska jag se klart på pistvakt. Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: