SKRIVET: 2009-06-28, kl 18:10:16 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Älgsjön...

Sitter här vi datorn hos mamma och pappa och skriver lite. Mamma och pappa var ner till Finspång och hämtade oss förut. Ida, Stefan, Gurra, Fia och David var nere vid badstranden så mamma o dom släppte av oss där så Ludde fick springa av sig lite :) Jag satt mest i solen och njöt :). Ludde var nog lyckligast i världen av all manlig uppmärksamhet ;), är väl nästan synd om honom som bara umgås med kvinns dagligen :) haha. Det var kul att se honom så glad iaf.

Skulle ha åkt ut redan i förmiddags till Älgsjön, med Micha och dom, men igår kväll messade hon och sa att dom inte skulle åka ut dit, och att jag skulle messa Jessica och kolla om jag kunde åka med dom, men jag fick inget svar av Jessica och tänkte väl inte så mycket mer på det, och idag hade Micha och dom åkt ut till sjön iaf, så jag antar att allt som hände igår har gjort att något är galet. Dessvärre fattar jag inte vad det är som händer?

Tog med korv o så ut till mamma och pappa, så jag tänkte att jag skulle fixa lite käk till Ludde efter att han badat klart med Amanda, o efter det ska jag fan försöka få tag på Micke, så han får åka hit och bada med mig ikväll, är ju flera år sen sist vi hade våra kvällsbad! Får se vad som går att styra upp.

Om jag åker hem till Finspång i morgon så blir det bad på förmiddagen och efter det ska vi hem till Sofie & Milton en stund.

Nää, nu ska jag läsa i fatt lite bloggar.

Adios!


Jessica

Jag hade gått och lagt mig och imorse tänkte jag inte på att svara dig eftersom att vi sov länge och inte skulle åkt till Älgsjön men sen åkte vi i all hast. Så nej hade inget med gårdagen att göra att inte jag svarade på messet. Men nice att ni kom ut till Älgsjön ändå var rejält skönt där ute.. /Jessica


Mamma

Vilken tur att mamma/mormor och pappa/morfar bor där då. Och du har ju njutit av älgsjön mer än de flesta gullet.... inte alla som får växa upp där!!!

skit i de andra... inte ens värt det....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: