SKRIVET: 2009-06-11, kl 08:47:33 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Allmänt babbel..

Jag fixade med bloggen igår, blev skitnöjd. Men vad händer då? Jo, jag glömmer att spara innan jag stänger ner. Trodde jag hade sparat, men jag tryckte visst bara på förhandsgranska. Haha


Nu sitter jag hemma hos Michaela och dricker en kopp kaffe. Ludde är iväg med Ida, Stefan och stora Ludde och ska bada. Skönt, så jag får vara mej själv ett par timmar :)

Ska hinna med att borra upp några hyllor idag har jag tänkt, Richard fick arslet ur vagnen och kom upp med borr igår, plus skruv och plugg. :) Sweet.

 Bäst att passa på när inte Ludde är hemma, han är livrädd för borrmaskinen, haha.


Och som jag skrev tidigare så ska jag umgås med Ida och Kevin idag, när vet jag inte. Men nån gång under dagen iaf, ska se om inte Sofie vill haka på oxå :)


Nä, nu ska jag kolla mailen tror jag..



They say that good things take time
But really great things happen
In the blink of an eye

Thought the chances to meet somebody
Like you were a million to one
I cannot believe it, you're one in a million

Ludvig ♥


Sandra

Jag har grön bruna.



Ja okej vi har en sån där "tripp trapp" förvaring kommer inte ihåg vad den heter på ikea men de e tre "våningar" som man kan ha låder i i olika färger. rätt bra faktiskt. Ja skulle också behöva åka till ikea o köpa sängbord. e så trött p att inte ha något att ha väckarklockan på. hehe.



Jo då de e bra här. Theo har varit dålig en typ bara på nätterna så vet inte vad de e men på bättrings vägen e han iaf. Ni då?? Kram



PUBLICERAT: 2009-06-11, 12:19:58 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: