SKRIVET: 2009-06-29, kl 00:32:58 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Ännu ett inlägg..

Sitter här vid datorn igen och surfar runt, lite i brist på annat. Alla andra i huset har gått och lagt sig, Ludde slocknade på mitt på golvet i vardagsrummet, men sover nu på soffan. Och jag är inte trött för fem sketna ören. Men det blir jag väl nån gång :)

Amanda var gullig förut och tog hand om Ludde en stund så jag kunde gå ner själv till sjön, och träffa Sofie och Pär, var kul. Och framför allt (faktiskt!) skönt att få va själv och sitta och prata, istället för att springa efter stans största busunge!
Så det blev bara lite allmänt prat om allt möjligt, blev inget bad för nån av oss, jag skulle ha badat, men upptäckte precis innan jag gick ner att mina badkläder låg kvar i pappas bil, och dom var på revy i Svennevad. Så det fick gå ändå! :)

I morgon skulle jag ha åkt hem, som det var sagt. Men jag stannar kvar åtminstone en dag till, när jag ändå är här ute. Det är mycket skönare för Ludde att kunna springa omkring hur som helst och slippa vara rädd för bilar och sånt.
Så i morgon ska Amanda, jag och Mathilda packa ihop lite filtar, lite att dricka och leksaker o sånt o gå ner och sätta oss på stranden och njuta av sommaren. Tänkte att jag skulle få mig lite färg på benen, eller åtminstone försöka! ;)

Nää, nu ska jag glutta vidare, innan jag går och knoppar!


Sov så gott allihop!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: