SKRIVET: 2009-06-27, kl 17:27:56 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Bättre....

Idag känns saker och ting mycket bättre. Jag vet inte om det var stress, trötthet och tanken på att livet bara rusar på i en hejdundrande fart som fick det att brista. Tårarna rann hejdlöst hela kvällen, tills jag fick nog och gick o la mig. Det är inte ofta nu för tiden som jag mår så här, men när det kommer så räcker det gott och väl för ett helt år! Hua!

Som jag skrev igår lite kort så hade Ludde en jättefin dag igår. Då han blev stora killen på 2 år :)
Fick roliga presenter och en massa tårta :) Tre stora tårtor gick det åt till allt folket som kom igår, men det är kul att se att det går åt. Glömde dock att ta kort på kalaset och presenterna igår, orkade inte och hade tankarna lite överallt typ.  Men han fick iaf, ett stort kök av mig, bandyklubbor, boll, och ett stort golvpussel av ida och stefan, bilbarnstol, och kassaapparat, pussel och en stor boll av micha, danne, pia, madde och rasmus, tågbana av mormor och morfar, presentkort på HM och bilar av åsa, johan och martin. Sofie och Ida var oxå uppe med barnen igår, men dom hade inte hittat nåt att köpa (vilket jag verkligen förstår, när det gäller finspång) så dom skulle köpa nåt senare, så vi ska väl ses i veckan som kommer allihop :) ska bli kul. :)  har ju åter igen plockat ut en stor kasse med kläder till milton, en del har inte ens hunnit bli använt, så det är ju bättre att det kommer till användning! tänkte iaf lämna det samtidigt som vi ses :)

Har varit iväg till skiren och badat en sväng idag oxå, och idag var jag faktiskt i med hela kroppen, plus huvud ;) var riktigt skönt :) och i morgon är det sagt att det blir en heldag vid stranden :) antagligen älgsjön, ska bli kul. ta med lite korv o så att grilla och bara vara! kul när det som sagt händer lite i vardagen, så att tiden inte bara slösas bort!

Näää, nu ska jag dricka upp kaffet och hoppa på micha och göra sugmärke på henne tror jag, har två stycken tillgodo påna ;) Höhö...

Hej då på er!


Sofie

Tack så mye gumman, dom orden värmde verkligen. Allt känns toppen just nu, och ja tycker faktiskt oxå att ja är värd de ;) hihi Ja hoppas verkligen att du känner dig bättre. Känner du dig ensam, tveka inte att höra av dig. Du och Ludde är alltid välkommna hem till oss.. Puss o kram



PUBLICERAT: 2009-06-27, 18:07:18 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Anonym

tycker verkligen du bör tänka efter om hon är värd din vänskap efter allt hon sitter o säger om dig.


Frida

haha bigbrother ja!

ja det kommer jag ihåg.. o våra favoriter Ragger o Jessica =D hehe

jo tack allt e bara bra sj?



PUBLICERAT: 2009-06-28, 00:34:48 | URL: http://friedtjuna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: