SKRIVET: 2009-06-22, kl 21:44:22 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Fryser.

Jag sitter i soffan och fryser som en tok. Kan kanske bero på att det var ganska kallt i vattnet. Fast jag var bara i till midjan, men ändå. :( Luddeliten sover för kvällen, tog inte lång stund innan han somnade efter att vi kom hem. :) Rutinerna börjar fastna, finally. Efter badet åkte vi förbi hos jessica o tony och hämtade allergimedicin. Micha var snäll och fixade genom dom :) Och det gick åt kan jag lova, fick världens jävla allergireaktion idag på eftermiddagen, fick nog fram typ 30 nysningar på raken, plus att ögonen kliade så jag höll på att bli tokig. Är helt röd och svullen runt ögonen. Stackars mig. Haha. Idag har vi hållt igång hela tiden typ. Lämnade Ludde straxt efter 8 i morse på dagis, blev sena tack vare att herr morgontrött inte ville gå upp. Men efter en stund gick det ju. Sen hem och fylla tvättmaskinerna. Sen ner till centrum och fixa lite, sen hem o ta tvätten, (blev dock inte klar, måste tvätta en maskin i morgon, suck.) sen ut me micha, johanna och barnen så dom fick leka, upp och käka efter det o sen iväg och bada. Skulle ha gått till sofie idag, men hon kunde inte. Så jag ska försöka se till att ta en sväng dit nån dag i veckan istället. Aja, det får räcka. Ska ta en varm dusch o sen sova! Godnatt.


Hanna

Skönt med ett dopp? :) Jag har inte badat än...



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338



PUBLICERAT: 2009-06-22, 22:09:34 | URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: