SKRIVET: 2009-06-02, kl 07:14:05 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Godmorgon.

Nu är vi vakna för dagen. Ska göra i ordning Ludde till dagis och sen börja städa ur gamla lägenheten. Hann med mycket igår, tack vare micha, madde, pata och tobbe. Micha och jag satte igång 8.15, sen rullade det bara på. Så det är som sagt bara städning kvar. I nya lägenheten är allt en stor röra för tillfället, speciellt mitt sovrum. Vände upp och ner på varenda säck med kläder för att jag trodde att jag visste att min laddare låg där. Det visade sej att den låg på bänken i köket i gamla lägenheten. Haha. Nä ni, skriver ett ordentligt inlägg när jag är färdig med allt. Ha en bra dag!


Sandra

Ja alla barn e olika. Theo va ju lång redan vid födseln..men men ja de fungerar bra i sängen faktist trode han skull klättra ur den då på kvällarna när han ska sova men han ligger så snällt där.

Ja gu igår va de ju jätte varm. Men mindre varmt idag när en annan e ledig. =/. Ja du får lycka till med allt hoppas du får iordning påt snart! kram



PUBLICERAT: 2009-06-02, 11:30:07 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: