SKRIVET: 2009-06-04, kl 17:24:06 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Har två saker..

.. att säga.....

1. Vem fan är det som snor Luddes leksaker hela tiden, bara för att det ligger i vagnen, eller blir glömt ute så betyder inte det att nån får ta dom!
Ge faan!

2. Är mäkta stolt över min underbara son.
Jag har varit på tok för sen med att få honom att sova i egen säng.
Men i går kväll bestämde jag mej.
Han sov HEEELA natten igenom i SIN säng, i SITT rum! :)
Wonderful!


Nu ska jag gå hem, fixa i nya sovrummet och sätta upp gardiner. Är dock lite osäker på om gardinerna jag tänkt kommer att passa med fondväggen, gardinerna är mörklila och svarta, och resten av väggarna är vita.. såå ?



Fondväggen i sovrummet...


malin

Visst kan jag göra det :) är dock inte så duktig, men kanske duger ändå ;)



PUBLICERAT: 2009-06-04, 18:12:14 | URL: http://alicesmamma.blogg.se/
IDA

njae, tror inte gardinerna passar där.. Jag har helsvarta panellängder ligger hemma.. Låna ?


malin

Men shit, snor dom hans leksaker. Fan vad sjukt :S



Jaa ge mig din msn så kan jag adda dig :)



PUBLICERAT: 2009-06-05, 15:16:52 | URL: http://alicesmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: