SKRIVET: 2009-06-21, kl 22:24:28 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Kväller.

Nu är det kväll, tack och lov. Mitt huvud har inte fungerat som den ska idag, så vissa stunder har varit jobbiga. Men snart dags för sängen så förhoppningsvis vaknar jag upp i morgon, pigg och fräsch. Eller nåt sådant ;) Var ute i lotorp tidigare idag, som jag skrev innan, så Ludde fick leka med nilo. Fick ju även med barnstolen hem, är dyngnöjd. Riktigt fräsch jämfört med hans gamla. Haha. O efter vi kom hem så åt vi lite och sen gick vi ner till ida o drack kaffe. Trevligt. O när vi kom hem så ändrade jag tvättiden till i morgon istället, badade Ludde och nattade honom, vilket gick över förväntan ikväll. Tog inte alls många minuter. :) Han börjar bli så duktig. :) Och det är inte klokt vad ord och tvåords meningar det kommer ur hans mun, det är så kul att höra :) Men det är väl dags för det. Stora killen fyller ju 2 år på fredag. :) Planerna i morgon blir att börja tvätta klockan sju, lämna Ludde på dagis klockan åtta, hem och städa i ordning, hämta Ludde vid elva, och samtidigt möta upp sofie o milton o sen vidare hem till dom. Ska bli trevligt. :) Dom var ju här i måndags en sväng oxå, o va grejer man har att prata om när man inte ses så ofta. Blev flera timmars prat, varvat med lite lade och mat :) Aja, så är det. Ska ta en dusch och sen gå och lägga mig. Godnatt! :)


Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?



PUBLICERAT: 2009-06-21, 22:34:06 | URL: http://fantasidif.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: