SKRIVET: 2009-06-30, kl 00:10:27 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Mitt i natten...

Och jag sitter här. Ludde sover som en stock på soffan, och jag kan inte sova än. Är nog tack vare att min gullunge somnade precis efter att jag skrev mitt förra inlägg klockan 08.30 typ, så då passade jag på att lägga mig på soffan och sov lite till, vilket slutade med att vi båda två sov till klockan 12. Men det var skönt faktiskt.

Idag har vi badat en massa, Ludde har varit nere och badat tre gånger under dagen, först med Amanda, sen gick Mathilda och jag ner med honom och badade en lång stund. Och sist gick vi ner framåt kvällen med mamma, pappa, amanda och mathilda. :)

Det är ganska kul att se hur roligt Ludde har nu när han badar eftersom han har vägrat bada överhuvudtaget tills bara för några månader sen. Man fick tvinga i honom när han skulle duscha, eller bada. Men nu ska han bada i badkar flera gånger om dagen, och han har absolut ingenting emot att bada i sjön :) Plaskar och har sig som bara den! Min snutte!

I morgon var det åter igen sagt först att vi skulle åka hem, men jag messade lite med Ida förut och hon hade tänkt åka ut hit efter jobbet i morgon, så då stannar vi kvar här och åker med henne hem efter istället, går ju lika bra det.

När jag väl kommit hem så blir det åter till vardagen, med dagis för lille herrn i ett par dagar, han slutar ju på fredag för terminen, så då har vi hela dagarna tillsammans, och kan kanske hitta på en massa skoj :) Vilket antagligen slutar med att vi fortsätter att vara ute hos mamma och pappa. Men jag har ingenting emot det, det är oerhört skönt att bara vara här ute, kunna gå omkring hur som helst, och kunna gå och bada när som, hur som. :)

Och så var det ju det här med mitt hår, måste jag iväg och köpa blekning till håret igen, har jordens jävla utväxt redan :O, och det är inte alls länge sen jag blekte håret. Men det är bara att slänga i mer och hoppas på att det inte blir som förra gången, då jag blev blå i håret!? Ska bli kul att se om en förpackning färg räcker till hela håret nu. Finns inte mycke hår kvar på skallen, efter mina små dampryck med saxen, två dagar i rad, suuuuuuck! Min lugg är nog ett par centimeter kortare än rekommenderat, haha.
Tur det finns hårnålar o sånt. ;)

Nää, nu vill lillebror ha datorn. Så jag lägger mig på soffan och glor på tv en stund :)

Good Night!


Suz

Ett tips är att lägga i massor massor slingor istället för att bleka hela håret. Brukar bli bättre resultat :-)



PUBLICERAT: 2009-06-30, 11:26:29 | URL: http://susenknopp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: