SKRIVET: 2009-06-09, kl 16:28:57 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Ont..

Tisdag:

Ludde har varit på dagis mellan 8-11, hämtade honom och gick hem och städade lite, lagade lite mat och så där. Sen efter det somnade han och sov en bra stund.

Sofie & Milton skulle ha kommit förbi idag, men hon fick förhinder. Får ta det en annan dag. På torsdag ska jag träffa Ida och Kevin, ska bli kul. Har inte träffat henne på evigheter.

Har börjat få ont på högersidan av magen, så fort jag blir kissnödig så gör det jätte ont och spänner som satan, och då behöver det inte va att jag är jättekissnödig, utan bara lite grann. Ont sådär har jag inte haft sen jag hade urinvägsinfektion och det gick upp i njurarna, visserligen hade jag skithög feber då, och det har jag ju inte nu. Får se till att dricka massor med vatten. Och tranbärsjuice, tror jag det är ?

Nää, nu ska jag försöka få tag på Richard. Han var jättesöt och kom upp med borrmaskin häromdagen, men han hade tydligen mycket i tankarna, för han glömde själva borret, så har inte kunnar göra så mycket hittills, haha!


Hörs en annan dag!

Hej!


mamma

Citronvatten går ocskå bra !!!!

Kramizar mamma



PUBLICERAT: 2009-06-09, 18:44:01 | URL: http://bellamia66.cybersite.se
Eve

Ja det är tranbärsjuice som man ska dricka mot urinvägsinfektion o mycket citron i vattnet man dricker ska tydligen vara bra med har jag hört.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: