SKRIVET: 2009-06-21, kl 13:54:19 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Seg.

Är förbannat seg idag.
Var barnvakt åt Rasmus igår och det gick skitbra. Värre var det med min egna unge, han var fortfarande vaken när Micha o Danne kom hem. Typ klockan halv två. Fattar inte hur han orkade.
Knallade hem och tänkte att han skulle somna på en gång, men inte då. Han somnade straxt efter klockan 03 och vaknade klockan 10 idag. Fattar verkligen inte att han inte var mer trött.

Hela dagen har gått som i slow motion, ögonen vill inte riktigt hänga med och huvet dunkar plus att jag är hungrig som en tok. Inget roligt alls. Men Micha var gullig förut och ringde och frågade om vi ville äta med dom. Så det ska vi göra, Falukorv, Potatis och Spenat. Såå jävla gott!

Sen tror jag att vi ska åka ut till Lotorp, till Jessica & Tony. Beroende på hur det var med Jessica.
Ska hämta en bilstol hos dom me som Micha o Danne köper till Ludde som present. Vilket är perfekt.
Luddes nuvarande bilbarnstol är ju bara skrot typ. Och det känns inte alls säkert att använda den när man åker.
Blir skitbra!

Hittade mitt egna lilla bus ute i hallen i morse, i full gång med att försöka gömma sig i "bokhyllan" jag har där.
Hann ta några bilder, så jag tänkte bjuda på dom!

Annars får ni ha en bra dag, alla som läser!







Mitt underbara Bus!


Stina

Så stor han är och så söt ;)



PUBLICERAT: 2009-06-23, 09:08:17 | URL: http://stinadenfina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: