SKRIVET: 2009-06-23, kl 23:28:09 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Skiren.

Var med micha o gänget ut till skiren efter att Danne slutat jobbet. Sket i badkläderna idag, bara för att det var kallt i vattnet igår, men det skulle jag inte ha gjort. Gick i till knäna idag, o gud så skönt det var. Hoppas vi åker dit mer i veckan. :) Blir inget thåström i juli. Men det är väl kanske lika bra. Finns annat att lägga pengarna på, nya kläder till Ludde och ett par jeans till mig. Kanske tar Ludde och åker en sväng in till stan nästa vecka. Skönt att åka iväg själva en stund me, dessutom verkar folk aldrig sugna på att följa med nånstans :( I mitten på juli drar jag och Ludde på semester iaf. Blir borta en helg, ska bli otroligt skönt. Se lite annat för omväxlings skull. :) Haha, var nyss ute med sopor, och passade på att gå till tvättstugan för att boka ny tid. Men jag höll på att dö på vägen ner, tog ett steg ner i trappan till källaren o då prasslar det till utav bara fan. Och ut från en buske kommer en igelkott. Höll på o få en hjärtattack ju, tss. I morgon ska jag baka kakor, och på torsdag blir det till att baka bullar. För på fredag blir min lilla gullunge 2 år. Helt sjukt ju! Har fortfarande inte köpt något till honom. Men har tomt på idéer. Vad ska man köpa till en 2åring i present?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: