SKRIVET: 2009-06-23, kl 14:00:28 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Thåström & Anna Ternheim.

Stod på balkongen nyss med Micha o pratade. Kom ju på att dom skule åka på Thåström den 3:e juli. Avslutade samtalet om att jag tyckte att det var fuskigt.

Meeen, sa Micha... Varför följer du inte med för då, det finns biljetter kvar o dom är inte så dyra, o de finns plats åt dig i bilen. Så jag klickade in på ticnet.se och kikade, mycket riktigt. Den 3:e juli klockan 18.30 i Långholmsparken.
Pratade med mamma om barnvakt och det verkade inte omöjligt. Så går det som jag vill så drar jag till Stockholm då!
Hoppas hoppas hoppas!

Hoppas mamma hör av sig snart så jag får veta hur det blir o i så fall kan gå in och boka biljett! ;)


För övrigt idag så är mitt huvud sååå tungt, vill hitta på en massa skit, men jag orkar inte. Hela kroppen är helt trött och jag känner mest för att sitta still. Synd om Ludde som vill göra ALLT utom att sitta still.
Ska orka ta mig ut utanför här så han får gunga lite och leka i sandlådan åtminstone, innan jag börjar laga mat.
Inte för att jag känner för det heller, men jag måste ju!


Nä, nu ska jag glo lite efter kläder till Ludde, gick igenom hans kläder igår och jag fick plocka bort massor. Han har kunnat ha strl 80 hur länge som helst, eftersom han är så kort. Men nu är det slut med det :)
Så nya byxor, tröjor och strumpor står på inköpslistan.
Shorts oxå, eftersom micha & danne gnäller om att dom shortsen han har ser ut som en kjol! Haha.


Ha det så bra allihop!


Sandra

ledsen att göra dig besviken men de e ¨på fredag. Såg afficher på ica hårstorp där stod de den 26. och ja prata med filla o hon hade hört från jossi att de e på fredag...ja ska nog iaf inte gå.



PUBLICERAT: 2009-06-23, 17:45:25 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Sandra

Ja okej =) hehe ja men synd för dig att de e just när ludde fyller. Ja jag ska nog inte gå för att vi planerade semestern som vi ska ha och vi tänkte åka till gotlan och va där o de kostar en del sen ska vi ner till skåne med. Så de drar iväg. men ja får se. får va nykter isf. kram



PUBLICERAT: 2009-06-23, 19:09:31 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: