SKRIVET: 2009-06-29, kl 08:23:03 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Tröttare än tröttast...

Jag är såå trött. Ögonlocken hänger, huvudet dunkar och allt runt omkring får mig att tänka på hur gärna jag skulle vilja gå och lägga mig. Kalle, jag, Amanda och Johanna satt uppe igår och kollade på Bedtime Stories. Och Ludde hade somnat precis innan så han fick ligga i Amandas säng. Där han oxå blev kvar över natten, så jag kunde sova på soffan själv. Skönt.

Men rätt som det var i morse så hör jag bara hur mamma säger till Ludde "mamma är här inne" o pekar in mot soffan, så det var väl bara att vakna till då, hade ingen koll på vad klockan var. Lite senare kom pappa ner för att prata med mamma, och då säger mamma till pappa att Ludde varit vaken sen klockan 5. Då höll jag på att tappa hakan. Det enda som ekade i huvudet, och gör fortfarande är: Soooova, sooooova...

Hur ska jag orka med mina sol-planer idag nu då, jäkla unge ;)
Nä, det där skrevs med ironi. Det gör absolut inget att han väcker mig, men jag får ju säga att jag är svintrött iaf, eller? ;)


Nää, jag tror det är en herre som är hungrig här. Så jag ska fixa frulle åt honom. Skriver mer sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: