SKRIVET: 2009-06-26, kl 22:21:35 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Vad gör man?

När allt känns upp och ner? När det känns som om man bara vill fly från sig själv? När man känner sig otillräcklig som mamma? När det i princip känns som om man faktiskt bara vill dö? Just nu känns det som lite av varje. Dagen i sig har varit jättebra. Ludde har haft mycket besök och fått fina presenter. Det har varit mycket att stå i hela dagen, på ett kul sätt. Men ikväll brast jag, jag orkar inte ha det så här längre! Jag känner mig så jävla ensam, och jag orkar inte må så här längre. Det går inte hur länge som helst. Jag vill vara glad, positiv och öppen. Hitta på roliga saker, ha mer lust till att framför allt göra saker. Men hur fan hittar jag dit? Jag är slut som människa för tillfället......


Frida

Nää Marliyn Manson vt jag inte om det är så myckt att se :P hehe



PUBLICERAT: 2009-06-27, 08:46:53 | URL: http://friedtjuna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: