SKRIVET: 2009-03-03, kl 16:46:39 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

- 090303

dagarna i mars springer på dom oxå. redan 3e mars. helsjukt. fast det gör väl inte så mycket egentligen. längtar tills jag får flytta ju. få göra i ordning igen o fixa med luddes rum ju, tjatar mycket om det. men jag tycker verkligen att det ska bli sååå kul. :)

- - -

har precis suttit och betalat lite saker från Tradera. så smidigt att köpa kläder åt ludde där igenom. får fina kläder till ett billigt pris. som nu, 8 st tröjor, varav hälften från Villervalla för 214 kr, med frakten inräknat. Det tycker jag är bra!


- - -

Idag var vi med pappa o mamma på lunchen, käkade på babylon och så följde vi med pappa när han skulle besikta bilen. o efter det åkte vi till banken så jag kunde sätta in pengar.

är lite tröttare än vanligt, men det beror nog på att jag inte tagit medicinen på ett par dagar, blir så himla konstig i magen av den, så jag tänkte prova hur det blir utan, men istället blir jag svintrött. en ond cirkel verkligen. vill varken ha ont i magen eller vara trött, men jag måste ju tydligen välja på nåt utav det. =/


I morgon ska jag till skolan och diskutera min skolplan, hur jag ska studera resten av tiden till sommarlovet. blir nog 75%, men jag tycker iaf att det är bättre än att inte plugga alls.



Nä, nu ska jag va social mot micha, och johanna som kom nyss!


Hej Svejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: