SKRIVET: 2009-03-24, kl 20:25:45 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Beslut.

Ja nu har jag beslutat att jag ska sluta röka igen. Rökte min sista cigarett vid 4 idag. Efter det går det varit helt stopp, men det går segt. Känner mej både seg och samtidigt helt hyper. Jobbigt. Men jag vet ju att det går över. Idag har Ludde varit hemma från dagis. Han har varit superduktiga killen o hjälpt mej att tvätta. :) gick så bra så. Förutom när vi skulle till tvättstugan första varvet då han störtade ner för trappan. :( i morgon är det 8-11 som gäller för Ludde på dagis, ska passa på att plocka o styra lite hemma under tiden o så blir det långpromenad när jag hämtat älsklingen på dagis, ska se om någon har lust att hänga på o promenera, är ju inte så kul att gå själv. Nä nu ska jag hoppa in i duschen. Hejsvejs.


Sofie

Håller tummarna för dig :) Ja ska me sluta tänkte ja.. men när vet ja inte haha



PUBLICERAT: 2009-03-25, 09:37:49 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: