SKRIVET: 2009-03-02, kl 11:58:54 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Bra humör.

Ja idag är jag på riktigt bra humör. Ludde fick vara hemma från dagis idag o vi bara myser. Vi har hunnit med att knalla till affärn en sväng o handlat kaffe. O nu på lunchen kommer mamma upp en sväng o hälsar på. Känns som en bra dag. Men det absolut bästa hittills är att jag hade fått mail från Vallonbygden nyss. Lägenheten som jag vill ha är reserverad åt mej. :) kalas ju! Den ligger i samma hus som jag redan bor i, fast högst upp. En trea, likadan som jag bodde i förut. O hyran blir densamma som jag betalar för min tvåa. Känns såå bra alltså! Så 31 maj får jag tillgång till lägenheten. Kommer bli så bra. Fick dock inte göra inredningen i Luddes rum, det ville ida fixa :) o visst får hon det, jag är så dålig på idéer. Haha. Nu ska jag röka o sätta på kaffe :) puss hej.


Jennyh

Offentlig amning- okej eller inte? Lämna gärna din åsikt hos mig.. :)



PUBLICERAT: 2009-03-02, 12:06:09 | URL: http://jeennyh.blogg.se/
Sofie

gud va kul att du fick lägenheten som du ville ha :) Du måste komma upp o ta en kaffe snart :)



PUBLICERAT: 2009-03-02, 12:34:02 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: