SKRIVET: 2009-03-13, kl 16:01:37 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Fredagen den 13:e

jaha, då var det fredag igen. dagen har varit lugn och skön. har umgåtts med micha o danne. kul som vanligt! o nu vid halv fyra var jag och hämtade hem min lilla skitunge från dagis. :)


fick hem lite saker jag vunnit på tradera idag, är lite fundersam på märket Villervalla, vann en sprillans ny mössa därifrån i storlek 2-3 år, Ludde är 20 månader o kan knappt ha den. likadant med några av tröjorna därifrån, verkar va små storlekar.

aja, får väl fungera nu på våren iaf. :)


tog lite kort på micha och rasmus förut, o gjorde om lite på picnik-sidan, blev jättefina bilder :)

ska försöka banta ner mej några ton så jag o min fisunge kan ta bilder ihop oxå ;)


här kommer ett smakprov på bilderna. nu ska jag dricka kaffe innan jag går till affären o sen vidare till systeryster!



Hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: