SKRIVET: 2009-03-28, kl 21:59:14 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

God kväll..

Jaha, då var den här dagen snart över. Har varit en skaplig dag, har hunnit med att plocka i ordning bland Luddes kläder, plockat ner alla böcker o sånt i en kartong. Läser ju inte sådär våldsamt mycke nu för tiden, så jag kunde lika gärna plocka ner det tills flytten, o så har Ludde o jag tvättat lite idag igen, går mycke fortare o lättare när jag tvättar två gånger i veckan, o Ludde var lika duktig den här gången, hjälpte till som tusan, med att stoppa in tvätt i maskinen o sånt. Det är så kul att se hur glad han blir av att få hjälpa till med småsaker, o ännu gladare blir han ju när han får beröm oxå ;) min lilla going. Gullungen har varit på toppenhumör idag för övrigt, så det har blivit en del pussande o gos. Inget jag tackar nej till direkt. :) nä, nu ska jag hänga upp lite tvätt o sen blir de sängen. Ja just det, får inte glömma att gratulera emma till lilla flickan. Blev rätt snopen i morse när jag läste att hon fått, var ju ett tag kvar till beräknat! :) men kul iaf. :) kul när folk får bebisar :) aja, nog för ikväll. :) godnatt!


Sofie

vem emma har fått en flicka?



PUBLICERAT: 2009-03-29, 04:19:35 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: