SKRIVET: 2009-03-03, kl 16:56:16 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Jag snodde det här av Stina :)

Fyra tv-program jag brukar se:
Desperate housewives, 2,5 män, Simpsons och Greys Anatomy.


Fyra saker jag gjorde i går:
Åt mat, gick på promenad, drack kaffe med Micha, lekte med Ludde.


Fyra saker jag längtar till: 
Min nya lägenhet, sommar, sommarjobb och körkort.


Fyra som står på min önskelista: 
En till liten kotte (inte nu alltså), mer pengar, gå ner ett par kilon, körkort! :)


Fyra saker jag avskyr: 
Lögner, spindlar, snor och störiga människor.


Fyra saker jag tycker om att göra:
Umgås med mina vänner, gosa med min son, glo på internet, handla kläder.


Fyra saker jag åt i går:
Sallad, kakor, en banan och en smörgås.

Fyra bloggar jag utmanar:
miltonsmamma.blogg.se, lillatusselago.blogg.se, idaochkevin.blogg.se, theegogirl.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: