SKRIVET: 2009-03-17, kl 19:48:35 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Känslor!

Humöret har varit på topp idag, våren är ju på väg fram nu. äntligen..
har gått låååång promenad idag med lilla älsklingen, eftersom han ändå var hemma från dagis. förkyld o eländig =/

och så fick jag ju sovmorgon idag, min lilla underbaring var förkyld-trött och sov ända fram till kl 11 i morse, var riktigt skönt, och samtidigt inte lika extremt som igår då skruttungen sov ÄNDA TILL KL 12:25. Antagligen på grund av att han är sjuk, kändes visserligen dumt att låta hela dagen gå till spillo, men det var väääääldigt skönt att sova, det ska jag villigt erkänna! :)

Var nere hos Vallonbygden och skrev på kontrakt på nya lägenheten idag, så den 1:a juni får jag nycklarna, känns bra att det är ett tag kvar så hinner man planera o fixa o dona lite mer än annars. förut har det typ rört sej om flytt inom 3-4 veckor. så det känns verkligen kalasbra.

I morgon händer väl inte så värst mycket vad jag vet just nu, har för mej att jag ska tvätta igen, fast är inte säker!? Just det, passade på att säga till på Vallonbygden om tvättmaskinerna i den tvättstuga jag tvättar i, nästan varenda gång som jag tvättat så är det ett eller flera små hål i både mina och luddes kläder, och det är ändå den nya utav maskinerna där nere, den gamla varianten tömmer ju inte vattnet som den ska så kläderna är helt genomblöta när man tar ut skiten. men nu blir det nog nya maskiner där nere :) hoppas på det! :)


Nä, om jag skulle spela lite "Vem Där?" med Rasmus, innan vi går hem och knoppar!

På återseende ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: