SKRIVET: 2009-03-05, kl 21:13:22 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Naaan...

Är dagens nya ord som Ludde börjat med. Var o handlade förut. Köpte bananer. O det fick Ludde syn på. Så då ville han ha en ''naaan''. :) idag pratade jag med anne på vallonbygden, hon skulle boka en visning på min nya lägenhet, weii. Ska bli kul, tror nog att den är fin. Men är väl säkrast att titta på den först. :) luddisen var på dagis idag igen, som vanligt hade han inte tid att säga hejdå, utan satte igång att leka direkt. Mammas gullunge. I morgon ska jag lämna Ludde på dagis, sen ska jag skicka iväg lite tradera grejer. Sen framåt kvällen ska vi ut till mamma o dom o käka tacos. Ska bli trevligt. Ska se till att lägga ut lite bilder från de senaste dagarna o i morgon. Nu ska jag fortsätta se på lyxfällan o vika tvätt. Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: