SKRIVET: 2009-03-26, kl 14:26:27 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Nice Weather..

Ja det är det verkligen, man får ordentliga vårkänslor i kroppen, igen.. Fast man får väl räkna med att det kan komma mer snö, o den som kom sist har ju inte försvunnit än heller. Men iallafall. :)


Mitt hjärtegryn har varit hemma från dagis idag, han hade ingen som helst lust att gå upp klockan halv sju i morse så vi sov vidare. Men i morgon ska han gå hade jag tänkt. Märks på honom hur bra dagis är för hans del. Han är en helt annan unge när han varit hemma ett par dagar, sur o jävlig. Men det är väl sånt man får ta oxå :)


Blev ett kort inlägg med lite onödigt skit, men jag måste dra hem och städa!


Adios!


Emma Simsek

hej. hoppas ni mår bra :)

jag måste bara fråga, hur mycket vägde din lillgrabb när han föddes? haha jag är helt besatt av vikten på bebisar nu när jag har fått veta hur stor min tjeja är haha.



PUBLICERAT: 2009-03-26, 15:47:09 | URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Pillan

hej!Kul att du läser min blogg=) får börja läsa din med=)..Med oss e allt bra själv då?Kram



PUBLICERAT: 2009-03-27, 07:39:26 | URL: http://lovelychild.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: