SKRIVET: 2009-03-18, kl 17:53:01 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Nu är nog våren här...

ja nu känns det verkligen som att våren är på väg iaf. känns så underbart, vilken dag alltså. det är ju knappt så man vill ha jacka på sej :)


idag har vi varit hemma hos pia och grattat henne, tanten fyllde ju 48 idag. snart 50, höhöhö. nä nu ska jag inte va sån, jag lär väl hamna där en dag jag oxå ;)


lille skitungen har varit klantig mer än vanligt idag, ramlat, slagit i huvet och allt möjligt, beror nog på att han är trötter eftersom han är sjuk. men han vill ju inte sova middag heller, så nu sitter han och är nära på att somna hela tiden, men icke sa nicke, inget sova nu. då lär jag ha en unge som är vaken kl 11 ikväll, och det är lite väl sent, så jag ska försöka få honom att va vaken en timme till iaf innan han sover för kvällen ;) hoppas de funkar..


i morgon har jag planerat långpromenad om vädret är likadant som idag, ska ner till arbetsförmedlingen och fixa lite.. sen får vi väl vad dagen erbjuder.

och på fredag ska pappa och jag eventuellt till stan och handla lite och lämna in min nya mobil och sådär. tråkigt när man köper en dyr mobil och den är glapp från början =/ efter handlingen åker vi nog hem till mamma och pappa och är där över helgen, min morbror Roger fyller 50 på söndag, så då bär det av till Örebro och gratta honom, ska bli kul. Länge sen jag träffade honom, och han har ju inte träffat min lilla skrutt än, så det är väl på tiden :)


aja, det var allt för idag tror jag!

Hejsvejs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: