SKRIVET: 2009-03-08, kl 15:23:56 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Söndag eftermiddag!

nu är jag hemma hos micha o danne. vi blev bortbjudna på mat. gott. o skönt att slippa laga mat. blev kyckling i grädde. såå gott :)

så nu sitter jag här och snokar runt lite med en kopp kaffe. sitter och håller koll på en tradera auktion som slutar snart, hoppas jag vinner den. ett par dyngsnygga puma-skor till ludde i brun mocha och guld! :D men vi får la se hur det går, annars får jag ta o åka in till stan nån dag o handla skor åt lille kotten, dags för vårskor snart ju! :D


råkade nyss hamnade framför filmen Beawolf, såg visst bara slutet, men det verkar va en film värd att ladda ner, så jag får väl se vad jag kan fixa!



Annars då? Mjo, har planer på att dra ihop en tjejkväll snart, skulle va trevligt tror jag!


Aja, ciao
!


Sofie

den där tjejkvällen låter skapligt kul :) De måste du göra..



PUBLICERAT: 2009-03-09, 10:07:52 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: