SKRIVET: 2009-03-14, kl 11:01:27 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Velig..

jahapp, idag är det lördag. fick sova till nio i morse för huliganen, tills att han hade skitit ner sej totalt. bara knalla upp o byta blöja o ge välling o klä på. sen gick jag över till micha o sitter här o dricker en kopp morgonkaffe. gott! :)

skulle ha följt med henne o johanna ut idag, men min ekonomi säger stopp tyvärr, visserligen hade jag inte behövt betala förrän den 20:e, men har en känsla av att det kommer bli tight nästa månad. så måste spara slantarna lite :)

ser fram emot festen den 30:e maj istället, tror det kan bli riktigt kul. ska se till att fixa leg tills dess oxå, har ju fortfarande inte efter snart 5 år fixat nåt. måste göra det nu :) haha

igår beställde jag hem inbjudningskort till dopet oxå, har inte bestämt datum än, så jag valde ett kort med en bild på Ludde på framsidan och sen är resten tomt, så jag kan skriva själv :), så nu är det bara att klura på vilka man ska bjuda, det blir ju familj o släkt o sen dom närmaste vännerna tror jag. o på måndag ska jag ringa prällen och boka kyrkan! kommer bli bra det där, även om det blir lite sent, men sen finns det ju dom som döper sej i vuxen ålder, så det är ju ingen katastrof direkt! :)


nä, nu ska jag dricka upp kaffet, för snart ska Ludde jag börja tvätta, usch o blä!


aja, skriver väl ett par rader senare kanske!

Ha det så bra! Kram


Elin

Hej, hur e de tjejen? länge sen. puss



PUBLICERAT: 2009-03-14, 20:04:14 | URL: http://mirandasmamma.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: