SKRIVET: 2009-05-01, kl 21:03:12 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

1:a maj.

Maj, ny månad igen. Maj innebär att jag fyller år. Inte så där skitkul. 27e maj blir jag 23, ett år närmre kärring. Känns ju inte som om det hänt våldsamt mycke sen jag fyllde 22. Usch ja, nog pratat om det. Idag är min lilla skitunge något friskare. Gårdagen var ingen höjdare, sjuk som tusan. Och trött, vilket bara var bra eftersom jag var barnvakt åt rasmus, tindra och nilo. :) var inte många timmar och det gick kalasbra :) Idag har vi varit ute och promenerat lite. Jag har testat på wii fit hos micha, skitkul ju :) efter det följde vi med ida ut till mamma och pappa, Ludde var jättegnällig och ville bara va med mej. Är nyss hemkommen. Har ätit lite, och Ludde sover för kvällen. Ska snart lägga mej i ett varmt bad, ska bara kolla klart på jönsson ligan först ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: