SKRIVET: 2009-05-02, kl 21:14:05 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

2009.05.02

Kommer inte på någon roligare rubrik än så här. Haha. Sitter hemma och småglor lite på robinson. Är skittrött och seg. Behöver sova tror jag. Även fast jag fick sova hur länge som helst idag. Ska snart ta en promenad ner till östermalm, måste köpa cigg. Såg att dom snart va slut. Har börjat känna lite småångest över att flytta, det ska ju alltså bli jättekul och jag tror det kommer bli fint. Men det är så jobbigt med allt. Flytta upp allt skit och sen det jobbigaste, flyttstädningen. Jag hatar det verkligen :( men det är bara att se om Ludde kan va längre på dagis då så jag hinner allt på en gång. I morgon ska vi till vibjörnsparken, jag och Ludde. Så han får springa av sej lite. Sen på eftermiddagen ska vi grilla här tillsammans med ida. Blir skoj. Nä om man skulle ta o klä på Ludde och knalla iväg då. Godkväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: