SKRIVET: 2009-05-03, kl 21:17:48 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

2009.05.03

Halloj. Här sitter man framför tvn och Bloggar. Ida cyklade nyss hem. Vi har grillat och umgåtts. Trevligt. :) Hon fick oxå äran att bada med Ludde, eftersom det inte funkar när jag ska göra det. :( Idag har det varit rätt slött. Har tränat med micha igen, gick så där. Har sån fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen efter igår. Vet nästan inte var det gör mest ont. Haha. Sen har det väl inte hänt så mycket. Har varit och hämtat en annan vagn till Ludde, inte skitsnygg direkt, men såå mycket skönare att köra. Och det är ju huvudsaken. :) I morgon ska Ludde till dagis igen, efter en vecka med honom hemma så känns det som om både han och jag behöver va ifrån varandra lite. Så 8-11 är det som gäller i morgon. Jag ska under tiden försöka packa så mycket som möjligt. Ska försöka få tag på lite kartonger. Någon som har några till övers? Skulle behövas. Ska försöka våga mej ner i den läskiga tvättstugan och kolla tvättid i morgon oxå. Får se hur långt jag kommer, jag skulle själv tippa på att jag inte ens kommer innanför dörren innan jag ser nån megaspindel. Usch. Men jag måste ju tvätta, så jag får väl blunda eller nåt. Haha. Tacka fan för att jag får tvättmaskin när jag flyttar. Får jockes tvättmaskin ju, en liten toppmatad. Men det är ju absolut bättre än inget :) Nä nu somna lille fisen här. Ska lägga in honom i sängen. Ha en trevlig kväll.


Emma Simsek

tack så mycket :D



PUBLICERAT: 2009-05-04, 11:41:12 | URL: http://emmasimsek.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: