SKRIVET: 2009-05-05, kl 19:38:20 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

2009.05.05

Jag är så trött på allt så jag spyr snart. jag har världens mest trotsiga, sura och gnälliga unge! Han tjuter för allt och ingenting skulle man kunna säga. Och det har pågått i några dagar. Usch och fy! Ingen dans på rosor det här inte..

Gårdagen bestod mest av packande, insåg igår att det är drygt 3 veckor kvar tills jag flyttar upp två våningar.. Så det var bara att sätta fart. Och det gick väl bra tills att dunderklanten Ludde ramlade på ett lock till en kartong och han fick näsblod. I båda borrarna.

Nog för att jag hade problem när jag var liten under pollensäsongen. Jag nös så mycket att jag ibland fick näsblod och då bara forsade det. Blod överallt typ.

Men igår var det värsta jag någonsin varit med om i hela mitt liv. Det var blod över allt, det bara rann ur honom. På golvet, på mina kläder, på honom själv och i kartongen där alla gardiner låg nerpackat. Bort till micha i ren panik, som fick ta ungen medan jag stod och försökte börja andas igen. Usch, det var hemskt. Kommer fortfarande lite blod eftersom han snorar så mycket, men det är mest gammalt torkat. Men ändå..

Idag skulle skrutten ha varit på hörseltestet som han missade när han var nyfödd, men eftersom han är så förkyld så fick vi skjuta upp det igen, han fick inte komma dit idag, eftersom förkylningar påverkar hörseln. Men har han väntat i snart 2 år så kan han nog vänta nån vecka eller så till...

Men han var iaf på dagis idag, mellan 8 och 11, men det var inte skitpoppis, han ville inte va kvar i morse, men det var bara att lämna honom och se glad ut.


Nää, ska väl ta hand om min lilla "muntergök"


Heeeeeeeeeeeeeeeeej!


IDA

Skänk honom till mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: