SKRIVET: 2009-05-12, kl 19:06:42 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

2009.05.12

Halloj! Sitter hemma hos mor och far nu. Mathilda tjatade hål i huvet på mej förut om att jag skulle följa med hem och sova över natten, sagt och gjort. Nu är jag här.

Har varit nere i lekparken på centrum ett par timmar idag, var riktigt kul. Stora gungan var en hit tyckte Ludde ;)
Tog lite bilder som jag tänkte lägga ut här.

Har även checkat lite på Ikeas hemsida efter lite stuff som jag vill ha till nya lägenhet, men ont om pengar just nu, så det får bli lite i taget tror jag. :)

Nä, om man skulle sätta sej vid symaskinen och sy upp lite byxor då! :)


Bilderna tog visst lite tid att ladda upp, så jag tar det en annan dag!


Hej så länge!



Sofie

Hej gumman! Tack så mye, jo de är en jobbig period ja är inne i nu.. kan inte sova på nätterna eller något :( Men men, de blir väl bättre tider.. bara att vänta....



PUBLICERAT: 2009-05-12, 19:33:25 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: