SKRIVET: 2009-05-13, kl 12:34:58 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

2009.05.13

Jag tvättar och det är skiiiiiiiit tråkigt! Plus att jag rädd för att det ska hoppa fram nån spindel i tvättstugan. uuuuusch.
Lilleman sover för tillfället så jag passade på att flytta elen tills jag flyttar, ska maila lite snabbt till adressändring och fråga om jag måste ändra det oxå, men det borde väl inte behövas!?

Kom hem från mamma och dom i morse, vid sju. trött som ett as, tajt i näsan som en hönsröv tack vare att Sickan (katten) var tvungen att sova hos mej. plus ont i ryggen, ont i skallen och skav sår typ. delade soffa med ludde i natt, en tre-sits, skavfötters med en 2 åring, inget jag rekommenderar. hua, ska faktiskt bli skönt att sova i sin egen säng i natt. lär nog slockna tidigt.


snart birthday igen då, vill icke! vill inte bli gammal kärring, visserligen blir jag bara 23, men ändå. känns som om jag snart står med ena foten i graven. uuuusch. men det är väl bara att göra det bästa av situationen, eller nåt.

Nu ska jag köra ut vagnen med mitt underbara troll och gå till äckel-stugan igen!


På återseende...


Anonym

Heej! Va gör du den 29 maj? Frida o micke har maskerad fest i lokalen på dunderbacken.. vore kul om du ville komma :D kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: