SKRIVET: 2009-05-26, kl 17:48:36 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Dagen före..

min födelsedag. jag tror jag spyr, dör ja allt som kan tänkas.

så här är det, att jag HATAR att fylla år, och har tyvärr hatat det sen jag fyllde 18. jag har ångest för att bli gammal, eller ja till och med äldre. jag vill verkligen inte. lägenheten är en stor röra eftersom jag flyttar i helgen, kan inte ta hem folk på fika i morgon heller bara därför. jag tror jag döööör lite grann.

har tack vare cp-dagen i morgon haft ångest hela dagen och gråtit och gråtit. känner mej alldeles tung i huvet.
inte nog med det så har jag haft en helt "underbar" (OBS! Ordet är skrivet med en STOR gnutta ironi)  trots-unge. Jag kunde ha betalat den som var frivillig att ta honom idag, jag har verkligen inte orkat idag. gnäll, och fejk-tjut och kastande med leksaker och slåss o hela baletten.

hoppas trotsen går över fort på lille herr Edengren. annars lär jag vara gråhårig vid årsskiftet.



Nä, nu ska jag slänga ungen i badet innan nattning.
Mitt försök att låta hotfull när jag skriver att "jag ska kasta ungen i badet" är från början misslyckat, då han tyvärr kommit på att bada är SKIT kul, och vill bada minst 3 gånger om dagen.



Nä, nu går jag hem!
Hej!



Anonym

men du kan väl kolla ialllafall :D Bara du hör av dig så ja vet :D klart ja ska komma upp o kolla sen när du kommit iordning :D Kraam


Sofie

de va frpn mig haha glömde



PUBLICERAT: 2009-05-26, 20:36:35 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Sandra

Ja, jag vet hur de är att ha en trotsig liten unge som kastar saker o nyps o bits. Vad gör man?!

Theo har börjat med att skrika de högsta han kan när han inte få som han vill. Hörseln blir lite nedsatt. men men. Annras då? Får gratulera på födelsedagen och hoppas den blir roligare än du tänkt dig. =)



PUBLICERAT: 2009-05-27, 09:29:28 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: