SKRIVET: 2009-05-27, kl 19:32:01 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Födelsedag..

nu är födelsedagen snart över, blev en helt okej dag iaf. har fått blommor, pengar, hårfärg, ny parfym och pengar. duger fint åt mej. känns nästan bättre med pengar så jag kan köpa det jag verkligen behöver.

är ute hos mamma och pappa nu, är ju så fruktansvärt rörigt hemma inför flytten.
slängde ihop en jordgubbstårta, var smarrigt.

har oxå hunnit med att åka till stan och storhandla, åkte med pappa in. gick snabbt och smidigt. ludde skötte sej fin fint under tiden oxå, men han har ju sina bra stunder han med ;)

nä, nu ska jag inte va så där. han är helt underbar min son, men vissa dagar, så blir det bara för mycket. men det är inte ofta det blir så som tur är. ;)

Nä, nu ska jag kika vidare! :)

Kram Sandra


Anonym

PARFYM OCKSÅ VAVAVAVAVAVA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: