SKRIVET: 2009-05-25, kl 16:38:24 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Fortsättning måndag..

sitter här med en mugg kaffe, smakar alldeles ypperligt. är hemma hos micha förstås, men säg nån som inte kunde räkna ut det!? Ida, min kära syster kom ju och stal mitt kaffepulver i lördags, när hon skulle till Gröna Lund, för att hon inte orkade köpa själv, haha. så jag får snylta på micha så länge ;)

åkte till stan runt ett förut, pappa var jättegullig och slkjutsade in mej, så jag slapp ta bussen in, var lite osäker på om jag skulle hitta hem till dom jag skulle till, men pappa visste precis var det låg så det tog inte lång tid alls innan vi var framme där. gick in, kollade lite på vagnen o sådär, betalade och gick ut till bilen, sen åkte vi hem igen, straxt efter två var vi hemma igen, och Ludde sov under hela färden, så allt gick snabbt och smärtfritt.
Ludde har provåkt i vagnen och verkar supernöjd, han kan ju sitta ordentligt och med bälte framför allt. tack och lov. så det inte blir någon mer RamlaUrVagnenPåNetto-Historia, usch vad hemskt det var..

För övrigt så har jag tvättat idag, tvätten hänger på tork på ballen, torkar fortast där tippar jag på ;) och självklart när jag hämtade sista tvätten så fick jag världens överraskning, STÖRSTA spindeln jag någonsin sett, större än dom två som var när micha och jag var i tvättstugan, herregud. som tur var så var det när jag skulle gå ut från källarn, så jag behöver inte möta äcklet nåt mer idag, åtminstone.. haha..

Nä, om man skulle ta sej en ciggis och sen gå hem och laga middag!


Adios!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: