SKRIVET: 2009-05-24, kl 18:11:29 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Fortsättning söndag..

är fortfarande kvar ute hos mamma och pappa. ida och stefan kom hit för ett par timmar sen oxå. så vi har druckit kaffe, hoppat studsmatta och sånt. nu sitter hela familjen ute på grusgårn och rensar ogräs, ganska rogivande faktiskt.

ska alldeles strax slänga ihop lite köttfärssås och spaghetti och en sallad tror jag. :)

sen bär det hemåt, då är det bara att sätta igång och packa ner det allra sista, typ alla grejer i köksskåpen, men det är nog fort avklarat. till helgen flyttas det ju. weehoo!

fick några fina blommor av mamma, pelargoner. färdigplanterade och klara. ska försöka leta fram mina zink-krukor här så jag kan sätta ut på balkongen hemma. blir fint tror jag! :)

Nä, här kommer lite bilder från kolmården då! :)







Så där ja! Bilderna klara, finns mer men jag orkar inte lägga upp fler nu.

Och fler turer till Kolmården ska det visst bli i sommar! Ska bli kul!

Nu ska jag laga mat!

Skriver sen!


Hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: