SKRIVET: 2009-05-24, kl 10:20:56 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

God morgon!

är ganska nyvaken för tillfället, ludde gav mej sov morgon till kl 09,30 i morse, skönt. fast han vaknade till vid ett tillfälle i morse och skrek om täcke, haha. så det var bara att vända sej om och ge honom lite av täcket.

har ju sovit hemma hos mamma o dom i natt, danne var jättesnäll och skjutsade ut oss hit efter att vi kom hem från Kolmården. farmor och farfar kom ju hit igår kväll och så grillade vi, det var trevligt.

i morgon ska jag försöka tvätta på förmiddagen, har bokat tvättid den här veckan, men igår blev det inte nåt av de eftersom vi drog till Kolmården som sagt :) så nu behövs det verkligen tvättas. sen vid tre ska jag till stan och hämta luddes nya sittvagn, ska åka med bussen dit tror jag, om inte ida kan köra.

och nån gång nästa vecka är det bestämt att jag ska tatuera mej, är väl på tiden att jag gört, haha



ja, det var väl det jag hade att skriva om för tillfället. nu ska jag klä på min lilla underbaring och gå ut i trädgården och leka! 

Hej så länge!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: