SKRIVET: 2009-05-20, kl 18:50:48 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Idiotförkyld..

och jag hatar det. det finns nog inget värre. näsan är täppt, jag hör knappt vad jag själv säger, plus att det känns som om jag har ett rivjärn i halsen när jag sväljer och hostar. och jag får inte glömma den förbannade huvudvärken.. =/


har inte gjort mycket alls idag, pimplat hostmedicin, druckit kaffe för att hålla mej vaken, tagit en promenad med syster och till sist, precis nyligen varit till viberga och köpt sköljmedel, nu är vi hos micha. jessica är här oxå så ludde leker för tillfället med nilo. skönt om han tröttar ut sej lite så han somnar tidigt ikväll, höhö.


nu är jag tröttare än tröttast och tänker inte göra nåt mer för idag.


för övrigt så är det en vecka kvar till ännu mer kärring, fan.

och en vecka + några dagar till flytten. - jag längtar........

nä, nu ska jag snora vidare..



Adios!


Stina

Krya på dig ;)



PUBLICERAT: 2009-05-20, 20:05:06 | URL: http://stinadenfina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: