SKRIVET: 2009-05-18, kl 14:42:44 | PUBLICERAT I: Sandras Gnäll

Jag stör mej på...

1. Folk som tror att allt hänger på att va smal för att man ska uppfattas som snygg. - Titta på mej, jag är både skit-tjock och skit-snygg :) HAHA.

2. Folk som skaffar barn och tror att det är nån jävla leksak och låter sej själv komma i första hand hela tiden. Skaffar man barn ger man i princip upp sig själv, eller ja. åtminstone jag. - Jag gör allt för min Ludde, att jag kan gå ut ibland ser jag bara som en liten bonus. HAHA

3. Folk som försöker bestämma över hur JAG ska göra. - Hmm, jag flyttade ifrån min mamma för att få klara mej själv, då behöver jag inte extra-mammor överallt. HAHA

4. Folk som inte kan acceptera att deras ex gått vidare.

5. Att jag aldrig har gott om pengar. - Men eftersom jag är sååå skit-snygg så kanske jag kan satsa på en karriär som prostituerad. Tåls att tänka på. HAHA

6. ATT MICHA DEN JÄVLA FLOHABBAN TJATAR PÅ ATT JAG SKA SLUTA SKRIVA NÅN GÅNG SÅ HON FÅR SPELA PÅ BETSSON, JÄVLA SURFITTAAAAAAA! HAHAHAHA



Det var väl vad jag hade att gnälla på den här gången. 

Hejdå!





Sandra

Oj här tar vi ut lite ilska. Mår du bättre nu?! hehe. Låter jobbigt de där du. Men går allt bra med flytten o så? kram



PUBLICERAT: 2009-05-18, 16:25:14 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Anonym

Jag håller med. På alla punkter. Fandra fandra, Ludde fäger fitta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: