SKRIVET: 2009-05-25, kl 23:09:32 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Kan inte sova..

Nä, jag kan inte sova. Klockan är 23:00 och jag är inte det minsta trött. Det är ganska irriterande. Ska ju på möte i morgon på arbetsförmedlingen, känns ju inte som om det är lämpligt att vara övertrött då. Men det är bara att bita ihop och se glad ut. Såg förut att grannarna höll på att flytta. Vilket innebär att jag antagligen kan flytta in i helgen. :) Måste bara försöka fixa hjälp av någon så jag kan hämta hem sängstommen från Jocke. Sen har jag väl det som behövs, en ny soffa skulle inte sitta fel, men dessvärre skiter jag inte pengar :( Får bli något begagnat, sen framöver. Ska nog upp och hämta gardiner till köket hos syster i morgon, as fina, i brunt, beige och guld. Kommer bli skitfint tillsammans med den bruna tapeten i köket :) Kommer bli nice tror jag. Nä, om man skulle ta o lägga sej och stirra i taket en stund, lyssna på lillemans små snarkningar. ;) (måste bli bättre på att lägga honom i sin säng på kvällen, men just nu är det alldeles för mysigt att sova med honom ;)) Ja så kan det vara! Godnatt gott folk.


Sofie

hallå :) gud va skoj att kanske få flytta i helgen då :) Ja tänkte på de, vill du komma på maskeraden på fredag :) vi ska ut sen på kvällen.. Skulle vara kul om du kom.. kraam



PUBLICERAT: 2009-05-26, 12:19:05 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: