SKRIVET: 2009-05-28, kl 09:35:40 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Thank God!

Jag har gått ner i vikt, enligt mamma och pappas våg så är det 6 kilo ner på ett par månader.
Nu är det bara att ge sej fan på att gå ner mer. Tack vare att jag slutat äta bröd och godis och sånt så funkar det!

Efter sommaren, hoppas jag på att ha gått ner minst 6 kilo till. Vad underbart det vore! :)

Vårruset ikväll då, är inte skit-peppad, är sååå hostig. Men det är bara 5 kilometer så det ska jag väl klara av.
Ludde ska vara hos Micha under tiden, blev så trångt med barnvagn förra året!

Nä, mer kaffe då!

Hej hopp!


Anonym

Sa ju att du hade gått ner fy fan Sandra jag tror allt du fört över dem på mig det är inte lika snällt.. Hm!



skratt Näe vars gud så skönt och roligt för dig! Gå för mig med på vårruset



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: