SKRIVET: 2009-11-22, kl 14:00:18 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

22 NOVEMBER

Är hemma hos mamma och pappa.
Mamma kom och hämtade oss i morse för att Ludde skulle få vara med sina mostrar. Och det bakas för fullt. Inte för att det blir många färdiga pepparkakor, men han bakar ju ;) Jättestolt och ropar hela tiden "kolla här mamma"
Min lilla sötnos! :)

Igår fick Ludde nåt oerhört roligt av Carro. Han vägrar sluta leka med den :) Upp & ner hela tiden och asgarvar.
Det första han gjorde när han vaknade var att springa och åka ett par gånger :)
HELT överlycklig.



Ludde på rutchkanan :)



En månad kvar till jul & jag LÄÄÄNGTAR, jättemycket!

Nästa vecka ska jag ta bussen in till stan och handla lite julklappar, tror jag iaf..
Hoppas att nån vill följa med, så tråkigt att åka själv. =/


Och igår var det 7 veckor kvar till skolstart. Peppar mig själv så in i norden nu.
Ska beställa en Psykologi A bok sen är jag fit for fight.
Har dock inte bestämt om jag ska läsa Svenska elr Engelska. Får se hur det blir!



Nu ska jag gå & se på när min huligan bakar!

Hejsvejs!


Carro

Vilken tur att han tyckte om den :)



PUBLICERAT: 2009-11-22, 16:50:05 | URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/
Effa

jag har en Psykologi A bok som du kan få köpa billigt :)om du vill, antar att dom fortfarande har samma böker. Kram



PUBLICERAT: 2009-11-22, 22:09:32 | URL: http://mammatillmilo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: