SKRIVET: 2009-11-27, kl 15:55:56 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

27/11-o9

Får börja med att säga GRATTIS till lillasyster Johanna som blir 15 år idag! Grattis på dig fjortis! :)
Blir dock att gratta henne på måndag ist. :)

Sitter här i väntan på att min tvättid ska börja, har en hel del leriga kläder att tvätta. HAHA!

Började med att jag och Lovisa gick och handlade på ICA tidigt på kvällen. När vi var klara där så funderade vi på vad vi skulle hitta på, så vi bestämde oss för att låta barnen gunga en stund en liten bit bort från affären, gick dig men ingen av ungarna ville gunga, dom ville hellre springa omkring och fjanta. Så dom fick göra det.

Rätt som det var smet både Ludde & Eliaz ut under staketet och ut på parkeringen och jag skulle så klart springa efter dom. Skyndade mig under staketet och började springa efter.... PAAANG sa det typ så hade jag fisst lyckats gjort ett ryggplask på backen, som var både HÅRD, blöt och lerig! Knäckte till skapligt i nacken, så idag har jag världens nackspärr. =/

O sen idag, var vi till stan med Bill & Bull en sväng och när vi kom hem därifrån så sa jag flera gånger till Ludde "Gå försiktigt så du inte ramlar" Nää men PAAANG en gång till så låg han där platt, framstupa. Med lera över hela sig!

Så nu ska jag väl tvätta våra jackor o fixa till lite!

HAHA!





ÄR DET FÖRRESTEN NÅN SOM VILL ÅKA TILL IKEA MED MIG I MORGON? =)


Sandra

Tackar tackar =) allt bra med er?!



PUBLICERAT: 2009-11-29, 17:43:59 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Sofie, Miltons mamma <3

snyggare i verkligheten :) Är jätte nöjd



PUBLICERAT: 2009-12-01, 13:19:49 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: