SKRIVET: 2009-11-05, kl 21:22:16 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

5/11-09

Jaha ja, 48 dagar kvar till julafton :) Jag längtar.. Kommer gå fortare dit än vad man tror, o sen är det över lika fort, haha. Men vad gör det. Längtar iaf. :) Idag har jag varit iväg till Ikea med Carro o Eddie, medans Ludde var på dagis. Det var riktigt trevligt. Skönt att komma iväg lite, och inte bara sitta hemma o glo. Köpte inte så mycket, men det blev MASSOR med nya galgar, nya förvaringsburkar, några nya badhanddukar, diskborstar, skohorn och nya glas :) Och allt det där gick bara på 175 kr. :) Efter Ikea gick jag och hämtade min älsklingsunge på dagis, som hade lyckats somna 5 minuter innan jag klev in. Han hade suttit och tittat i sin pärm och gråtit efter mamma när han sett mig på bild, och sen tvärslocknat. Haha. Min söta lilla fisgris. :) Senare, framåt kvällen blev det i väg en sväng o handla, för att sen direkt efter dra in till micha och hämta kläder som ludde fick ta över efter nilo, hur fina kläder som helst, massor med snygga byxor :) tack jessica :) Efter det blev det att gå hemåt och göra kvällsmat och nu sitter jag här o småtittar på tv o snokar på facebook ;) Ludde somnade för en liten stund sen, så jag ska väl me gå o lägga mig snart, så jag orkar upp när han vill upp i morgon. :) Allt för mig idag! Godkväll. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: