SKRIVET: 2009-11-01, kl 17:59:55 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Första november.

Jaha, det blev inte långvarit med lösenord. Irriterar mig på det när jag ska kolla nåt på min egen blogg, så jag struntar i det. Kommentarer får man väl räkna med, oavsett hur trevliga dom är. Men det kan jag se över, så länge alla andra som kommenterar fortsätter! :)

För tillfället sitter jag vid datorn hemma hos mamma & pappa. Väntar på att mamma & pappa ska komma hem, så att vi kan äta lite. Blir kassler & potatissallad. Gott :)

Igår var det 70års fest för farfar. Var riktigt trevligt faktiskt. Mycket folk & trevlig stämning. Därav anledningen till att vi är hos mamma & pappa. Vi kom inte därifrån förrän 21-21.30 så var skönare att sova över här än att åka hem sent.

I morgon är det dagistime för skrutten igen. Förhoppningsvis går det väl bra att lämna honom i morgon med, hela förra veckan funkade prima, men veckorna innan det var bedrövliga. Han vägrade släppa mitt ben och tjöt som en tok.
Men jag antar att dom kommer in i sånt perioder emellanåt.

Men iaf, när han är på dagis så ska jag passa på att tvätta & fortsätta göra i ordning Luddes rum, ska hänga upp tavlor & lite hyllor & lite annat, så det blir mysigt där inne :)
Har ju en del att pyssla med i mitt sovrum oxå, men det tar jag senare.

Och efter det, tänkte jag ta med mig Ludde till badhuset en sväng, var jättelänge sen vi var där.


Annars har det väl inte hänt våldsamt mycket, och kommer väl inte göra heller i veckan, vad jag vet.
Jobbgarantin på onsdag, men annars väldigt lugnt.


Nä, nu ska jag ut en sväng!


Godkväll! :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: