SKRIVET: 2009-11-13, kl 19:38:40 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Fredagen den 13e.

Fredagen den trettonde, inget jag märkt av, tack o lov :)

Ont i magen så in i helvete, men inte mer än så, men å andra sidan så är ju inte dagen slut än. Haha.


Har sovit dåligt i några nätter nu, även i natt, har svårt att somna och vaknar jätteofta, och jag vet inte alls vad det beror på. Om det har med att göra att jag bytt rum med Ludde & är fortfarande van vid att sova i andra rummet? Äsch, jag vet inte. Inte kul att inte kunna sova iaf.


Dagen idag började runt 8 som vanligt nu förtiden (när det inte är dagis), upp och gav Ludde frukost och försökte vakna till liv. Segt, men till slut kom jag igång, städat klart det sista hemma och skurat alla golv. Ska ta en storstädning av badrummet i morgon med tänkte jag. :)

Efter att jag städat så kom Sputta & Eliaz över en stund så Ludde fick leka, dom bråkade mest bara idag, tyvärr. Tillslut somnade dom båda två av ren utmattning. :)

Och nu ikväll bestämde Micha & jag att vi skulle ha kafferep. Danne är & tränar och jag hade inget bättre för mig, alltid trevligt. :)



Äsch, ska ge upp här för dagen.
Skriver ett par rader i morgon :)


Världens finaste! <3


LOVE!


Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN,SMINK,SPIKMATTA,SPEL,LÖSHÅR och mycket mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: