SKRIVET: 2009-11-09, kl 10:56:59 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Helgen.

Helgen har varit lugn. Har nästan hänt lite för lite, fast ändå tillräckligt.

I fredags var jag barnvakt åt Ralle, vilket gick skitbra tills att han vaknade en sväng, men sen somna han om lika fort, men då var micha redan på väg hem, men hyfsat bra gick det förutom att min egna lilla huliganunge vägrade sova, och somnade inte förrän halv tre på natten =O, Fråga mig inte hur fan han lyckades va vaken så länge, för de vet jag inte själv..

Hade tur o fick sova länge dagen efter iaf, Ludde vaknade inte förrän 20 i 11, men då var han i full gång och jag skulle bara upp på en gång. :) Blev en lite seg dag, kände mig lite seg nästan hela dagen. Blev en promenad och sen i säng ganska tidigt.

Igår var jag barnledig i ett par timmar, mamma & pappa kom strax innan 12, tror jag och hämtade Ludde, så han fick följa med dom in till stan, och då passade jag på att storstäda :) bara skura golven kvar nu :) men ska göra det idag innan jag ska hämta Ludde på dagis. :)

När mamma & dom kom tillbaks med Ludde så hängde jag med dom hem o fikade lite, plus att mamma tvingade i mig nåt AS ÄCKLIGT ChiSan eller va de heter, för trötthet. (Det var det vidrigaste jag smakat i hela mitt liv. HAHAHA), eftersom det var farsdag. Åkte hem med Ida vid 4 typ, o efter det kom Sputta & Eliaz. Blev en promenix med dom på kvällen, och så tidigt i säng, för att sen ligga o glo i taket till typ 01.

Idag ska jag tvätta, skura golv & byta gardiner. Sen får vi väl se vad dagen erbjuder mer :)



JA just, min mobil har krashat & alla nummer är borta. Så skriv ner era nummer i en kommentar är ni gulliga :) (som jag givetvis inte publicerar)





One in a million <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: