SKRIVET: 2009-11-02, kl 19:45:06 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Statistik.

Haha, ja antalet besökare ökade ju markant när jag låste upp bloggen igen.
Vill folk snoka så får dom väl göra det ;)

Sitter här, tröttare än tröttas. Ludde är oxå nåt förbaskat trött, han ser ut att somna snart =/


Blev inget badhus för min & skruttens del idag, glömde bort vad jag hade satt upp för tvättid, trodde det var 11-16, men det var visst 16-21 =/ så jag vet ju vad jag har gjort hela dagen, o inte fasen är jag färdig, har massa tvätt på torkning att hämta sen...

Får se om det kanske blir badhuset en annan dag i veckan, vet ju hur mycket Ludde gillar det. :)

I morgon är det dags att fira minsta lillasyster då, lilla fröken blir 11 år, helt otroligt vad åren knatar på. Snart är det jag som sitter med en 11åring hemma, typ. :) haha.



Nä, om man skulle underhålla barnen lite då :)


Goodnight!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: